2010 m. gruodžio 7 d., antradienis

Jėzus: dievas? (šėtono versija)

 Krikščionys Jėzų laiko dievu nepaisant to, kad paties Jėzaus kalbos tam prieštarauja. Apie tai jau  rašiau. Bet Kristaus žodžiai matyt yra beverčiai krikščioniams, jei tai prieštarauja bažnyčios mokymui.
Jei neklauso savo pranašo, gal paklausys paties šėtono.
 Mk 1
12 Netrukus Dvasia jį paakino nukeliauti į dykumą. 
13 Jis praleido dykumoje keturiasdešimt dienų šėtono gundomas, buvo kartu su žvėrimis, ir angelai jam tarnavo. 
 Primenu, kad šėtonas tai puolęs angelas (dar viena Neklystančiojo klaida), ir dangaus reikalus išmanyti turėtų kur kas geriau nei bet kuris teologas. Gundyti patį dievą butų neapsakoma kvailystė. Galų gale kaip gundyti dievą, kuris ir taip viską gali turėti vien panorėjęs? Šėtonui priskiriama daug bjaurių savybių, bet idiotizmas - niekada.
  Evangelistui Matui dievo gundymo variantas irgi nepriimtinas, todėl jis aiškiai atskiria Jėzų nuo dievo:
Mt 4
1 Paskui Jėzus buvo Dvasios nuvestas į dykumą, kad ten būtų velnio gundomas.
Štai čia logikos kur kas daugiau - dievas išbando pranašą. Jei dievas pats save bandytų, tai koks jis tada dievas?
 Štai ir pats šėtonas kreipdamasis į Kristų, nevadina jo dievu, o tik dievo sūnumi:
Mt 4
3 Prie jo prisiartino gundytojas ir tarė: „Jei tu Dievo Sūnus, liepk, kad šie akmenys pavirstų duona“. 
Lk 4
3 Tuomet velnias jam tarė: „Jei tu Dievo Sūnus, liepk šitam akmeniui pavirsti duona“.
Be abejo velnias žinojo biblines dievo galimybes, bet paprasčiausiai netikėjo Kristaus dieviškumu. Tai netgi ne gundymas, o tik patikrinimas. Jėzus skelbęsis turįs dieviškų savybių šio patikrinimo neišlaikė, bet ir neneigė esąs žmogus:
Lk 4
4 Jėzus jam atsakė: „Parašyta: Žmogus gyvas ne viena duona!“
Dar juokingiau atrodo dievo gundymas valdžia ir turtais:
Lk 4 
5 Tada velnias, pavėdėjęs jį aukščiau, viena akimirka parodė jam visas pasaulio karalystes 
6 ir tarė: „Duosiu tau visą jų valdžią ir didybę; jos man atiduotos, ir kam noriu, tam jas dovanoju. 
7 Taigi, jei parpuolęs ant žemės pagarbinsi mane, visa bus tavo“ 
Tai tikrai ne dievo, o žmogaus gundymas.
Kristus vėl pareiškia, kad jis ne dievas, o tik jo tarnas:
Lk 4
8 O Jėzus jam atsakė: „Parašyta:
Viešpatį, savo Dievą, tegarbink
ir jam vienam tetarnauk!“
 Buvo dar vienas  patikrinimas:
Lk 4
9 Dar nusivedė jį velnias į Jeruzalę, pastatė ant šventyklos šelmens ir tarė: „Jei tu Dievo Sūnus, pulk nuo čia žemyn, 
10 nes parašyta:
Jis palieps savo angelams sergėti tave ir dar:
11 Jie nešios tave ant rankų,
kad neužsigautum kojos į akmenį“.
Ir vėl velnias aiškiai parodo Jėzų nesant dievu. Dievo apsaugot nereikia.

  Iš visos šios istorijos matome, kad tebuvo vienintelis gundymas: turtais ir valdžia. Logiška, jei būtų gundomas pranašas ir visiškai kvaila tuo gundyti dievą.
  O štai patikrinimų Kristus neatlaikė. Stebuklų daryti nemokėjo, todėl ir išsisukinėjo nuo kontroliuojamo patikrinimo. Šėtonas tai ne kvailas žmogelis, kurį galima apgauti iliuzijomis.
 Paversti akmenis duona atsisakė, o štai pamaitinti minią žuvim su bulka jam netrukdė net ir parašymas  "Žmogus gyvas ne viena duona!" . Tiesiog nebuvo šalia nieko, kas galėtų demaskuoti jo "stebuklą". Galima drąsiai teigti, kad Jėzus tebuvo talentingas iliuzionistas , ir visi jo "stebuklai" tebuvo akių dūmimas, apgavystės, iliuzijos. Velniui savo dieviškos galios įrodyti negalėjo, visaip išsisukinėjo, nors kaip vėliau matome "stebuklais" nesibodėjo ir jokių sąžinės priekaištų nejautė.

23 komentarai:

  1. Jėzus Kristus buvo ir Dievas ir Žmogus. Be nuodėmės.
    Lozoriaus prikėlimas - kaip paaiškinsi šitą "iliuzionisto triuką"?

    Apie Jėzaus dieviškumą. Jis yra sakęs "Aš ir Tėvas esame viena". Kaip tau atrodytų žmogus, kuris ant kiekvieno kampo šauktų "aš esu Dievas"? Darbais, o ne žodžiais mes tėvynę mylim :)

    AtsakytiPanaikinti
  2. Ar ne per drąsu nenuodėmingu vadinti žmogų nuo kurio nusisuko visa tauta. Jis skatino kanibalizmą, nepagarbą tėvams, tinginystę...

    Apie "...esame viena" rašiau jau anksčiau.

    Lozoriaus prikėlimas tebuvo spektaklis ir "mirusysis" tebuvo iliuzionisto asistentas.
    Šią aferą išduoda Kristaus emocijos:

    "14 Pagaliau Jėzus atvirai jiems pasakė: „Lozorius mirė.
    15 Bet aš džiaugiuosi, kad ten nebuvau, – dėl jūsų, kad jūs įtikėtumėte. Tad eikime pas jį“." (Jn 11)

    Atėjęs pas "lavoną" kurį tuoj tuoj prikels, Kristus pradeda verkti, gedėti. Kodėl džiaugsmas prie mokinių virto ašaromis prie minios? Kam gedėti to, kurį tuoj prikelsi?
    Atsakymas - vaidyba.

    AtsakytiPanaikinti
  3. Apie kanibalizmą jau irgi rašiau, kad tokie kliedesiai tik bepročio galvoje gali užgimti.
    Apie nepagarbą tėvams būtų labai įdomu išgirsti. Nes vienas iš Dievo įsakymų yra "Gerbk savo tėvą ir motiną". O tinginystė iš kur?

    Dėl Lozoriaus. Ne Jėzus sugalvojo, kad Lozorius mirštą, o jam pranešė Lozoriaus giminaičiai, kad tasai vyktų kuo skubiau pas mirštantį draugą, kad pagydytų jį. Kai Jėzus atvyko, Lozorius jau buvo 4 dienas palaidotas. Nuo jo kapo olos, švelniai tariant, jau sklido kvapelis. Todėl žmonės labai nustebo, kai Jėzus pasakė, kad jį prikels. Ar tu apkaltinsi visą Lozoriaus giminę ir visus kaimo žmones sąmokslu su Jėzumi? Net didieji kunigai buvo tokie durneliai ir naivuoliai, kad išsiigandę Jėzaus daromų stebuklų nusprendė jį nužudyti?

    Emociją surišti su įvykusių faktu, taip kaip pačiam reikia, išties didelis talentas. Sveikinu. Esi didis žmogus. Rimtai. Galėtum verstis advokato praktika. Visas bylas laimėtum.

    AtsakytiPanaikinti
  4. Faktas lieka faktu: simbolinis kanibalizmas yra viena svarbiausių bažnyčios apeigų.

    Nepagarba tėvams evangelijose per kraštus liejasi. Kaip galima to nepastebėti? Rinkdamasis savo gaują, Jėzus norintiems atsisveikinti su tėvais daryti tai draudė ir reikalavo iš karto sekti paskui jį.

    Jėzus pateisina savo ir savo gaujos šlaistimąsi po šalį nedirbant:
    "Mt 6
    26 Įsižiūrėkite į padangių sparnuočius: nei jie sėja, nei pjauna, nei į kluonus krauna, o jūsų dangiškasis Tėvas juos maitina. Argi jūs ne daug vertesni už juos?"

    Dėl Lozoriaus. Kvapelis iš tikrųjų turėjo būt, bet jo nebuvo!!!
    Fokusininko asistentais greičiausiai buvo keletas iš Lozoriaus giminės, visi kiti - apgautieji. Didieji kunigai matė minios reakciją ir priėmė politinį sprendimą.

    Emocijas rišu logine tvarka. Nematyti to irgi yra talentas :)

    AtsakytiPanaikinti
  5. "Nepagarba tėvams evangelijose per kraštus liejasi. Kaip galima to nepastebėti? Rinkdamasis savo gaują, Jėzus norintiems atsisveikinti su tėvais daryti tai draudė ir reikalavo iš karto sekti paskui jį."

    Tai laukiam citatų :)

    AtsakytiPanaikinti
  6. Ir kaipgi aš galėjau pamiršti citatas?
    Davatkos juk neskaito nepatogių evangelijos vietų :)
    Skubu ištaisyti klaidą:
    Lk 9, 59-62

    AtsakytiPanaikinti
  7. priešingai negu tu, davatka skaito visą Bibliją, o ne vien tik citatas iš konteksto. Kad suprastum, ką reiškia viena ar kita citata, reikia skaityti visą Bibliją ir suprasti kontekstą.

    Tavo minėta citata neturi nieko bendro su nepagarba tėvams. Kalbama apie mesijinį darbą ir išsigelbėjimą.
    Pavyzdys: Žemės drebėjimas, viskas griūna, tu bėgsi, ar laidosi savo tėvus ir pats žūsi? Aiškiai gi pasakyta: "Palik mirusiems laidoti savo numirėlius".
    Esmė yra prioritetuose.
    "Jėzus norintiems atsisveikinti su tėvais daryti tai draudė" - Kur tu minėtoje citatoje matai DRAUDIMĄ? Aš čia matau raginimą.
    Gal prieš studijuojant Bibliją pradžiai reiktų JUms pastudijuoti filologiją?:)

    AtsakytiPanaikinti
  8. Jėzus fariziejams:
    8 Apleidę Dievo įsakymą, jūs įsikibę laikotės žmonių papročių“. 9 Ir jis pridūrė: „Puikiai jūs apeinate Dievo įsakymą, norėdami išsaugoti savo papročius! 10 Antai Mozė yra pasakęs: Gerbk savo tėvą ir motiną ir: Kas keiktų tėvą ar motiną, mirte tenumiršta. 11 O štai jūs sakote: 'Jei žmogus pasako savo tėvui ar motinai: Tebūnie Korban (tai yra: auka Dievui) , kuo turėčiau tave sušelpti', 12 – tuomet jūs nebeleidžiate jam padėti tėvui ar motinai, 13 niekais paversdami Dievo žodį dėl savojo papročio, kurį esate perėmę. Ir daug panašių dalykų jūs darote“.

    AtsakytiPanaikinti
  9. Mesijinio darbo prilyginimas žemės drebėjimui yra nevykęs.
    Negi iš tikrųjų manote, kad atsisveikinus su tėvais nebebūsi išgelbėtas?
    Tai pagarba tėvams yra išsigelbėjimo dalis, ar ne? Jei ne - tai kodėl?

    AtsakytiPanaikinti
  10. Atsisveikinimas su tėvais neturi nieko bendro su pagarba tėvams. Jeigu tėvams būtų kokia nelaimė atsitikus, be abejo Jėzus lieptų skubėti tėvams padėti. Čia yra pagarba tėvams.
    Žydams įsakymas "gerbti savo tėvus" yra labai reikšmingas, nes jame dar pridedamos ir tokios eilutės, kad "ilgai ir laimingai gyventum savo žemėj". Pagarba tėvams yra visuomenės stabilumo garantas, tradicijų išlaikymas.
    Bet pirmieji įsakymai kalba apie vieno Dievo išpažinimą. Taigi, jeigu vaikas pasirenka savo gyvenimą pašvęsti Dievo tarnystei, tėvai privalo gerbti vaiko pasirinkimą. Nes pirmas įsakymas yra pats svarbiausias.
    Dar svarbu, kad tuo metu Jėzus jau keliavo į Jeruzalę, t.y. kelios dienos iki jo nukryžiavimo ir prisikėlimo. Tai yra pati svarbiausia evangelijų žinia. Tiesiog nebuvo laiko jokiems atsisveikinimams. Juk tu nežinai, kiek tas žmogus būtų pėsčia pėdines iki tėvų kaimo ir kiek laiko pas žydus trunka laidotuvės :)) Šiaip ar taip čia pabrėžiama, kas turi būti prioritetas.

    AtsakytiPanaikinti
  11. Painiojate pagalbą su pagarba.
    Tuo pačiu priminsiu Jėzaus atsisakymą susitikti su motina ir broliais Lk 8, 20.
    Kodėl prioritetas atiduotas tarnystei dievui, nubraukia pagarbą tėvams? Pats Kristus niekada nerodė pagarbos tėvams.
    Labai įdomus teologų požiūris:
    "Žmogaus vertę nulemia ne kilmė, o pastangos gyventi pagal Dievo valią."
    Ir tai kalba eina apie Mariją, paties dievo pasirinktąją ir dabar gerbiamą visų katalikų!!! Ar ji verta katalikų pagarbos, jei pats Jėzus jos negerbė?

    AtsakytiPanaikinti
  12. Evangelijose pagarbos tėvams klausimas iš vis negvildenamas.
    Tu geriau parašyk, kaip tu supranti pagarbą tėvams? Nes turbūt diskutuojame apie pagrindinę sąvoką, dėl kurios mūsų požiūriai skiriasi.

    AtsakytiPanaikinti
  13. Vaikai turi gerbti savo tėvus, būti jiems dėkingi, reikiamai klusnūs ir jiems padėti.
    Pagal šį apibrėžimą nei vienoje iš tavo pateiktų citatų nepagarbos tėvams nėra.

    AtsakytiPanaikinti
  14. Lk 8, 21 Jėzus išsižada motinos.
    Jei vertinate tai kaip pagarbą...

    AtsakytiPanaikinti
  15. Tokiu atveju tą išsižadėjimą matai tik tu vienas :D

    AtsakytiPanaikinti
  16. Na taip, pareiškimas, kad Jėzus dabar jau turi kitą motiną gali reikšti tik meilę tikrajai motinai :D

    AtsakytiPanaikinti
  17. "palyginimai", "metaforos" - tavo žodyne tikriausiai neegzistuoja? :D

    AtsakytiPanaikinti
  18. Jokios metaforos Jums nepadės įrodyti, kad Jėzus gerbė motiną :P

    AtsakytiPanaikinti
  19. Yra tokia patarlė: kvailiui nors kuolą ant galvos tašyk. Tad galvok (ar tikėk) tu kuo nori, mano darbas pateikti kitos pusės argumentus.
    Gražių švenčių!:)

    AtsakytiPanaikinti
  20. Tai kur tie argumentai? Ir dėl stebuklų, ir Jėzaus pagarbos tėvams? Pacituokite ką nors iš evangelijų :)
    Linksmai atšvęskite žiemos saulėgrįžą! :)

    AtsakytiPanaikinti
  21. Tai tu tiki, ką evangelijose rašo ar ne?

    AtsakytiPanaikinti
  22. Ieškau, kuo būtų galima patikėti.

    AtsakytiPanaikinti
  23. koks čia neišmanėlis rašinėja savo iškreiptus svaičiojimus apie kanibalizmą ir kitas nesamones,kas tu toks kad galėtum vertinti Dievo darbus. Gaila man tavęs,dasini skurdžiau,tau garantuota vieta tamsybėse pas šėtoną,jei neatsiversi...

    AtsakytiPanaikinti