2010 m. birželio 23 d., trečiadienis

Kanibalizmas

Jn 6
35 Jėzus atsakė: „Aš esu gyvybės duona! Kas ateina pas mane, niekuomet nebealks,
ir kas tiki mane, niekuomet nebetrokš.
Štai tokiais, rodos nekaltais žodžiais, Jėzus užveda kalbą apie tai, nuo ko padoriam žmogui  plaukai šiaušiasi. Be abejo, visi galvoja, kad visa tai tėra alegorija, ir niekas dar nesipiktina. Tačiau minia smarkiai klysta. Jėzus tęsia ir pradeda aiškėti kad kalba eina būtent apie valgį:
 Jn 6
48 Aš esu gyvybės duona.
49 Jūsų tėvai dykumoje valgė maną ir mirė.
50 O štai ši duona yra nužengusi iš dangaus, kad kas ją valgys, nemirtų.
51 Aš esu gyvoji duona, nužengusi iš dangaus. Kas valgys šią duoną – gyvens per amžius. Duona, kurią aš duosiu, yra mano kūnas už pasaulio gyvybę“.
---
58 Štai duona, nužengusi iš dangaus! Ji ne tokia, kokią protėviai valgė ir mirė. Kas valgo šią duoną – gyvens per amžius“.
Savęs sugretinimas su paprastu maistu - mana, kuri beje taip pat buvo dievo siųsta iš dangaus, pradeda žmonėms kelti nerimą:
Jn 6
52 Tuomet žydai ėmė tarp savęs ginčytis ir klausinėti: „Kaip jis gali mums duoti valgyti savo kūną?!“
 Galima pagalvoti, kad žydai tiesiog nesuprato alegorijų ir Jėzus štai ims ir paaiškins kas ir kaip.
Nieko panašaus! Tai visai ne alegorijos!
Kristus  ir toliau tvirtina, kad kalba tik apie maistą:
53 O Jėzus jiems kalbėjo: „Iš tiesų, iš tiesų sakau jums: jei nevalgysite Žmogaus Sūnaus kūno ir negersite jo kraujo, neturėsite savyje gyvybės!
54 Kas valgo mano kūną ir geria mano kraują, tas turi amžinąjį gyvenimą, ir aš jį prikelsiu paskutiniąją dieną.
55 Mano kūnas tikrai yra valgis, ir mano kraujas tikrai yra gėrimas.
56 Kas valgo mano kūną ir geria mano kraują, tas pasilieka manyje, ir aš jame.
 Kodėl tas, kuris manė, kad jo paskirtis pritraukti kuo daugiau žmonių prie savęs, kalbėdamas tokius šiurpą keliančius dalykus, matydamas teisėtą pasipiktinimą, nepasivargino paaiškinti savo "alegorijos"? Paaiškinime yra tik patvirtinimas, kad žydai jį suprato teisingai, ir kad tai yra būtina sąlyga amžinam gyvenimui įgyti.
Tokiu elgesiu Jėzus atstūmė visus padorius žmones nuo savęs.
Jn 6
66 Nuo to meto nemaža jo mokinių pasitraukė ir daugiau su juo nebevaikščiojo.
Kodėl atstūmė?

Pasitraukė tie, kurie teisėtai pasišlykštėjo, nusivylė, tie, kuriems dar nebuvo svetimas padorumo jausmas. Klausimas - kodėl kiti pasiliko su juo? Kokia tų, pasilikusiųjų, mokinių moralė? Kodėl šie, abejotinos moralės žmonės, laikomi didžiulėje pagarboje tarp krikščionių? Tuo tarpu nusisukusieji nuo kanibalizmo propaguotojo yra niekinami.

Ir tik tada, kai Temidės kardas jau kabo virš galvos, Jėzus matyt išsigąsta ir staiga pradeda  taisyti savo liūdną padėtį:
Mt 26
26 Vakarieniaujant Jėzus paėmė duoną, sukalbėjo palaiminimą, laužė ir davė mokiniams, tardamas: „Imkite ir valgykite: tai yra mano kūnas“.
27 Paskui, paėmęs taurę, sukalbėjo padėkos maldą ir davė jiems, tardamas: „Gerkite iš jos visi,
28 nes tai yra mano kraujas, Sandoros kraujas, kuris už daugelį išliejamas nuodėmėms atleisti.
Kodėl tik dabar? Kodėl nebuvo galima to pasakyti iš pradžių? Panašu, kad tai viso labo gelbėjimosi planas, kuris jam, beje nepadėjo.
Labai tikėtina, kad kanibalizmo propagavimas lėmė, kad Jėzus buvo nuteistas nukryžiuoti kaip eilinis kriminalinis nusikaltėlis. Tai paaiškintų ir minios pasirinkimą teisme, pas Pilotą: ji sutinka paleisti garsų to meto plėšiką Barabą, kad tik Kristus būtų nukryžiuotas. Kanibalas kelia daug didesnį pasišlykštėjimą, nei plėšikas.

Lieka atviras klausimas: kodėl buvo iškelta tokia absurdiška sąlyga amžinam gyvenimui įgyti?
Tiesiog padorumo jau nebeužtenka?

33 komentarai:

  1. kvailesnės interpretacijos turbūt jau neįmanoma sugalvot. Beje, kad ji ne tavo asmeninė, žinau, jau prieš kelis metus esu internete kažkur skaičiusi.:)))

    AtsakytiPanaikinti
  2. nusiritome...
    Liudna. Kiek tamstai metu? Ar jau visai nuprotejote?
    Galvojau jau niekuo nenustebibsite, bet panasu klydau.
    Tamsta rasote kliedesius, ir labai liudna kad visai rimtu veidu. Ir jei pirmoji komentatore raso tiesa(del jusu autorystes), tai tuo liudniau. Aklas pyktis neturetu temdyti zmogui proto, kai jis pretenduoja buti objektyviu kritiku. Na bet tamstai tai negresia.

    AtsakytiPanaikinti
  3. Bažnytinės interpretacijos neturi jokios logikos ir vengia atsakyti į iškilusius nepatogius klausimus, tokius kaip: kodėl jis atsisakė paaiškinti savo "alegoriją"?, kodėl buvo atstumti padorūs žmonės?, kodėl mokęs visus padorumo, eucharistinę auką įsteigia pasišlykštėjimo vertu būdu?, ką bendro kanibalizmas turi su moralinėmis vertybėmis, kurias jis skelbė? kodėl Kristus buvo baisesnis už Barabą?

    AtsakytiPanaikinti
  4. Dėl autorystė klystate. Citatas rinkau iš biblija.lt ir išvadas dariau pats. Tai nėra kopijuotas ar verstas tekstas.
    Būtų labai įdomu sužinoti, kaip sugebate čia įžvelgti "aklą pyktį" ? Ar tokiais vadinate visus, kurių nuomonė nepatinka?

    AtsakytiPanaikinti
  5. Nevadinu tokiais nieko, tik situacija. Todel ir 'aklas pyktis' tera apie situacija. Tamsta kazkodel akivaizdziai labai neigiamqai nusistates esate biblijos atzvilgiu(krikscuionybes, religijos). Tenorejau pasakyti, kad isankstinis neigiamas nusistatymas tikrai nepades objektyviai ivertinti situacijos ir objektyviai ja pateikti. Ir deja, is jusu straipsnio tai tikrai matosi. Galiu pasakyti tik tiek, kad gerokai prasovete. Ir panasu kad to prasovimo priezastis - butent ypatingai neigiamas nusistatymas.
    Jei tai tamstos autoryste, tai atsiprasau del kaltinimo kopijavimu.

    AtsakytiPanaikinti
  6. :DDDD neįtikėtinos įšvados! Daug išgėrei?

    AtsakytiPanaikinti
  7. Ir kuo gi jos neįtikėtinos? Tuo, kad nesutampa su visiškai nelogiškomis bažnyčios išvadomis?

    Objektyviai vertinti situaciją galima tik remiantis faktais, o ne aklu tikėjimu.

    AtsakytiPanaikinti
  8. Tai ir remkites faktais, o ne emocijomis. Nes kol kas tik kliedesiai. Patikekite, sukurpete tokia nesamone, kad ... na o isvados, ypac apie Jezaus ir Barabo sulyginima :))
    Gaila, bet sypsenele cia is liudesio, nes zmogus, ant tiek neismanantis kritikuojamo objekto ir reiskiantis pretenzijas i objektyvuma, tai labai liudinantis faktas.

    AtsakytiPanaikinti
  9. Remiuosi evangelijomis. Jums to neužtenka?
    Beje, Jėzaus ir Barabo sulyginimo nepateikiau kaip fakto. Skaitykite atidžiau.
    O štai paneigti, kad Kristus siūlė valgyti žmogieną ir gerti kraują - negalite. Negalite paneigti kad tai netelpa į jokius padorumo rėmus, negalite paneigti, kad nusisukdami nuo Kristaus padorūs žmonės pasielgė teisingai. Kad Jėzus net nebandė iš pradžių žmonėms paaiškinti savo "alegorijos", taip pat negalite paneigti.
    Viskas ką Jūs galite - tai tik vadovautis emocijomis ir dejuoti, kas aš neteisus.

    AtsakytiPanaikinti
  10. „Tamsta kazkodel akivaizdziai labai neigiamqai nusistates esate biblijos atzvilgiu(krikscuionybes, religijos).“

    Aš kažkodėl akivaizdžiai matau to priežastis, todėl čia ne turi būti kalbama apie kažkokias nuostatas, o logiškai pagrįstus argumentus. Jei krikščionybė propaguoja kanibalizmą, apie jokį teigiamą nusistatymą neturi būti nė kalbos.

    AtsakytiPanaikinti
  11. Remiuosi evangelijomis. Jums to neužtenka?...

    Turbut savo sukurtomis. Tamsta deja kliedite, ir kas trukdo regeti savo kleidesius pats ir pripazistate.
    Nepateikete kaip fakto, ne. Tiek maciau. Gaila tik kad tamsta pats nelabai atidziai skaitote... 'Labai tiketina ...
    buvo nuteistas nukryžiuoti kaip eilinis kriminalinis nusikaltėlis' Kas cia ir is kur? Tamsta nepastebejote mazios smulkmenos: Pilotas nevienareiksmiskai pasake kad kaltes neizvelgia. Bet tokiekms 'interpretatoriams' kaip tamsta tai akivaizdu skamba kaip 'kriminalinio nusikaltelio pasmerkimas' :)
    Idomiausia, kad po to seka nuostabiai viska paaiskinancios frazes: 'remiuosi evangelijomis... o va jus negalite paneigti to ir ano' Tai aisku kad negaliu, kaip gi paneigsi fakta, kad juodu ant balto uzrasyti Piloto zodziai apie kaltes neizvelgima traktuojami kaip 'kriminalizmo irodymas'.

    todėl čia ne turi būti kalbama apie kažkokias nuostatas, o logiškai pagrįstus argumentus. Jei krikščionybė propaguoja kanibalizmą...

    Taigi sakiau kad autorius ne 'vienisas' Stai ir palaikymio komanda. Jei krikscionybe propaguoja... Jei propaguoja tai taip, bet jei tamstos ziurite i knyga ir matote spyga, o po to rypaujate apie 'logiskai pagristus argumentus', tai liudnoka. Jei jau patys esate tokie 'isminciai', kad tik tiek tesugebate(mazarasciams zmogeliams tokios nesamones i galva neateidavo), tai remkites kazka pasiekusiais dvasineje veikloje zmonemis. Bet jus gi vietoje to kad pasidometi, drasiai drabstotes 'autoritetingais' savo komentarais, kuriu kitaiop kaip kliedesiais nepavadinsi.

    Jei atvirai, tai teko panasias nesamones kazkur girdeti, bet tik puse lupu, todel nemaniau kad kazkas 'rimtu veidu' tokias 'zinias' skleidzia.
    Ir idomiausia, kad pagal visus 'mokslinio metodo' salininku standartus, su nuorodomis ir tvirta pretenzija i teisuma:'..Remiuosi evangelijomis..'.

    AtsakytiPanaikinti
  12. "Ir kuo gi jos neįtikėtinos? Tuo, kad nesutampa su visiškai nelogiškomis bažnyčios išvadomis?"

    Labiausiai neįtikėtinos tuom, kad pirma kaltinate bažnyčia tuom, kad ji vadovaujasi biblija, o po to staiga imate kaltinti, kad nesivadovauja, arba vadovaujasi ne taip, kaip turėtų vadovautis pagal Bedievį. Tai aš ir nebesuprantu, kokia tavo pozicija? Ar tu nori pasakyti, kad bažnyčia blogai daro, nes vadovaujasi ar todėl, kad neteisingai vadovaujasi? T. y. – ar tu čia savo sektą kuri kažkokią?

    AtsakytiPanaikinti
  13. "Labiausiai neįtikėtinos tuom, kad pirma kaltinate bažnyčia tuom, kad ji vadovaujasi biblija, o po to staiga imate kaltinti, kad nesivadovauja, arba vadovaujasi ne taip, kaip turėtų vadovautis pagal Bedievį. Tai aš ir nebesuprantu, kokia tavo pozicija? Ar tu nori pasakyti, kad bažnyčia blogai daro, nes vadovaujasi ar todėl, kad neteisingai vadovaujasi? T. y. – ar tu čia savo sektą kuri kažkokią?"

    Pritariu Eretikui 100 proc. ir prisidedu prie jo klausimo Bedieviui

    "T. y. – ar tu čia savo sektą kuri kažkokią?"

    AtsakytiPanaikinti
  14. "Turbut savo sukurtomis."
    Abejoju ar biblija.lt publikuotų mano kurtas evangelijas.

    "Pilotas nevienareiksmiskai pasake kad kaltes neizvelgia."
    Ne apie Pilotą kalba. Jėzų pasmerkė žydai.

    "tai remkites kazka pasiekusiais dvasineje veikloje zmonemis."
    Bandžiau: http://tinyurl.com/33ox9v6
    Kaip jau rašiau aukščiau, daug nepatogių klausimų lieka neatsakyti.

    "Ar tu nori pasakyti, kad bažnyčia blogai daro, nes vadovaujasi ar todėl, kad neteisingai vadovaujasi?"
    Ne pasakyti, o paklausti noriu: kuo iš tikrųjų bažnyčia vadovaujasi? Ne tokie jau ir šventi jums tie raštai, jei jau renkatės pagal patogumą kuriomis vietomis vadovautis, o kuriomis - ne.

    "T. y. – ar tu čia savo sektą kuri kažkokią?"
    Galite manyti, kad priklausau ateistų sektai :)

    AtsakytiPanaikinti
  15. "Galite manyti, kad priklausau ateistų sektai :)"

    Ir ten užsiimat kanibalizmu, paremtu išsigimėlišku biblijos interpretavimu?

    "Bandžiau: http://tinyurl.com/33ox9v6
    Kaip jau rašiau aukščiau, daug nepatogių klausimų lieka neatsakyti."

    Jei vienas strapsniukas neatsakė į visus rūpimus klausimus, tai logiška būtų domėtis toliau, plačiau, o ne pulti į marazmus.

    AtsakytiPanaikinti
  16. "Ir ten užsiimat kanibalizmu"
    Ateistams nėra poreikio sekti krikščionimis. Kanibalizmas, net ir simbolinis, ateistų nedomina.

    "Jei vienas strapsniukas ... "
    Tikrai ne vienas.

    AtsakytiPanaikinti
  17. Nu bet negi tu pats nejauti, kad tavo išvados yra tiesiog nesąmonė? Net ir padarius tokią prielaidą, ar galima tarti, kad tas kas liepia valgyti savo kūną yra kanibalas? Ir negi neparašyta biblijoj, už ką žydai norėjo nukryžiuoti Jėzų, kad reikėtų pačiam sugalvoti tokią kvailą išvadą?

    AtsakytiPanaikinti
  18. "ar galima tarti, kad tas kas liepia valgyti savo kūną yra kanibalas?"
    Ne kanibalas, o kanibalizmo propaguotojas.

    "Ir negi neparašyta biblijoj, už ką žydai norėjo nukryžiuoti Jėzų, kad reikėtų pačiam sugalvoti tokią kvailą išvadą?"
    Suabejojau, ar skelbimasis dievo sūnumi galėjo sukelti tokią žydų reakciją. Būtų palaikę pamišėliu ir tiek. Tuo tarpu nukryžiavimas buvo taikomas už sunkius nusikaltimus.

    AtsakytiPanaikinti
  19. "Suabejojau, ar skelbimasis dievo sūnumi galėjo sukelti tokią žydų reakciją. Būtų palaikę pamišėliu ir tiek."

    Tai Pilotas, matyt, ir laikė Jėzų pamišėliu. :D Ir todėl norėjo Jį paleisti. Bet žydai Jį laikė šventvagiu, kuris skelbėsi pats esąs Dievas. Už tai tikrai buvo numatyta mirties bausmė, beje, taip pat, kaip ir už ištvirkavimą. Atkreipkit dėmesį, kad mirties bausmės Jėzui reikalavo būtent žydai, o ne romėnai.

    "Tuo tarpu nukryžiavimas buvo taikomas už sunkius nusikaltimus."

    Nukryžiavimas buvo taikomas už sunkius nusikaltimus, bet ne Romos piliečiams, o paprastiems žmonėms, kurie Romos pilietybės neturėjo.

    AtsakytiPanaikinti
  20. "Ir todėl norėjo Jį paleisti."
    Norėjo, bet nepaleido.
    Jn 19
    7 Žydai atsakė: „Mes turime Įstatymą, ir pagal Įstatymą jis turi mirti, nes laikė save Dievo Sūnumi“.
    8 Išgirdęs tuos žodžius, Pilotas dar labiau nusigando.
    Tikrai tuo tikite?
    Tai tas pats ką RKB popiežių gąsdintų, kad kažkas skelbiasi Dzeuso sūnumi.
    Priežastys privertusios Pilotą nuteisti nekaltą, labai jau neįtikimos. Kažkur yra pameluota.

    AtsakytiPanaikinti
  21. na nepatikėsiu, kad šito nesi skaitęs. su tom pačiom citatom, plius tavo interpretacija savais žodžiais :))
    http://counter-propaganda.w3.lt/christ/ejesus/ltejesus.php

    AtsakytiPanaikinti
  22. Suvalgytas Kristus :D
    Nieko keisto, jūs nuolat jį valgot.

    AtsakytiPanaikinti
  23. Autorius pašalino šį komentarą.

    AtsakytiPanaikinti
  24. Jezus samoningai, pasake sia fraze:kas nevalgys. ir zinojo, kad ji paliks tie 5tukst. O del ko jis pasake tai, juk galejo ir patyleti? atsakymas elementarus, Isrenkancioji Dievo meile, jis pasake tai del tu 12, kad jie pamatytu skirtuma, kodel ant kampo stovi prostitute? tam, kad Dievo baiminga mergina suprastu jai suteikta malone ir meile. Naktis tik tam, kad zinotum, kokia nuostabi diena.
    10: Kai Jėzus pasiliko vienas, aplink Jį esantys kartu su dvylika paklausė apie palyginimą.

    Morkaus 4 11: Jis atsakė: „Jums duota suprasti Dievo karalystės paslaptis, o pašaliniams viskas sakoma palyginimais,

    12: kad jie ‘regėti regėtų, bet nematytų, girdėti girdėtų, bet nesuprastų, kad neatsiverstų ir nuodėmės nebūtų jiems atleistos’ „.

    13: Ir Jis paklausė: „Nejaugi nesuprantate šito palyginimo? Tai kaip suprasite visus kitus palyginimus?

    14: Sėjėjas sėja žodį.

    15: Palei kelią sėjamas žodis – tai tie, kuriems vos išgirdus, tuoj pat ateina šėtonas ir išplėšia jų širdyse pasėtąjį žodį.

    16: Panašiai ir su tais, kurie pasėti uolėtoje dirvoje. Išgirdę žodį, jie tuojau su džiaugsmu jį priima.

    17: Bet jie neturi savyje šaknų ir išsilaiko neilgai. Ištikus kokiam sunkumui ar persekiojimui dėl žodžio, jie tuoj pat pasipiktina.

    18: Kiti sėjami tarp erškėčių. Jie išgirsta žodį,

    19: bet pasaulio rūpesčiai, turtų apgaulė ir sukilę geismai kitiems dalykams nusmelkia žodį ir jis tampa nevaisingas.

    20: Geroje žemėje pasėta sėkla – tai tie, kurie išgirsta žodį, priima jį ir duoda vaisių: kas trisdešimteriopą, kas šešiasdešimteriopą, o kas šimteriopą“.

    Viskas nulemta jau pries pasaulio sutverima. Apreiškimas Jonui 17:8: „Žvėris, kurį regėjai, buvo, bet jo nebėra; jis ruošiasi išlipti iš bedugnės, tačiau eina į pražūtį. Žemės gyventojai, kurių vardai nėra įrašyti gyvenimo knygoje nuo pasaulio sutvėrimo, stebėsis, žiūrėdami į žvėrį, kad jis buvo ir jo nebėra, ir jis vėl pasirodys.

    Apreiškimas Jonui 13:8: Ir jį garbins visi tie žemės gyventojai, kurių vardai neįrašyti nuo pasaulio sutvėrimo nužudytojo Avinėlio gyvenimo knygoje.

    AtsakytiPanaikinti
  25. Tadai, ar tik nenorite pasakyti, kad Jėzus gelbėjo tik tuos 12-ka?
    Anot Morkaus, visi kiti yra pašaliniai ir nuodėmės jiems nebus atleistos. O tai reiškia, kad Jėzus nėra visos žmonijos gelbėtojas.

    AtsakytiPanaikinti
  26. Bet siaip davatka/eretikas ir kt. Ko jus taip nusisnekat. Kekviename poste tapati raso. Zmogus jum isrinko citatas ir parase straipsneli tai jei tai ka jis parase yra klaidinga pacituokit ir argumentuokit o ne rekaukit

    AtsakytiPanaikinti
  27. Kodėl Jėzus ane? Kodėl kryzius ane? Ogi todėl kad kitaip nebuvo imanoma atleisti zmoniu nuodemiu (tame tarpe ir sio blogo autoriaus). Ogi todel kad visi nusidejo. Ogi todel kad zemeje nebuvo nei vieno nenusidejusio ir reikalingas buvo tas kuris niekada nenusidejo. Ka daryt? Zmoniu tarpe tokiu nebuvo, bet visgi buvo reikalingas zmogus, kuris susitapatintu su musu nuodemem... Tad Dievas Tevas siuncia Savo Sunu, siuncia Ji kad Jis gimtu kaip paprastas zmogus, nors ir turintis visa dieviskuma. Jezus nesilaike isikibes Savo dieviskumo, tad gali atrodyti kad Jis Saves Dievu nelaike. Bet taip nera. Biblijoje yra ne viena vieta, kur Jezus pripazysta esantis Dievu. Pvz Mato 26 , 63- 64 eilutes

    Tuomet vyriausiasis kunigas Jam tarė: “Prisaikdinu Tave gyvuoju Dievu, kad mums pasakytum, ar Tu esi Kristus, Dievo Sūnus?!”
    Jėzus atsakė: “Taip yra, kaip sakai. Bet Aš jums sakau: nuo šiol jūs matysite Žmogaus Sūnų, sėdintį Galybės dešinėje ir ateinantį dangaus debesyse!”

    arba Jono evangelija 8, 58 eilute

    Jėzus jiems tarė: “Iš tiesų, iš tiesų sakau jums: pirmiau, negu buvo Abraomas, Aš Esu!”

    taip pat Jono evangelija 14, 8- 10 eilutes

    Pilypas Jam sako: “Viešpatie, parodyk mums Tėvą, ir bus mums gana”.
    Jėzus jam taria: “Jau tiek laiko esu su jumis, ir tu, Pilypai, vis dar manęs nepažįsti? Kas matė mane, matė Tėvą! Tad kaip gali sakyti: ‘Parodyk mums Tėvą’?
    Nejaugi tu netiki, kad Aš esu Tėve ir Tėvas manyje? Žodžius, kuriuos jums kalbu, ne iš savęs kalbu; Tėvas, esantis manyje – Jis daro darbus.

    Be to, jei skaityti Sena Testamenta, labai daug kur ivaizdziais yra pamineta busima Kristaus auka. Pvz, bene izymiausia vieta yra Izaijo knygos 53 skyrius. Ir aplamai, per visa Biblija eina viena aisku zinia- zinia apie Dievo Sunu, atpirksianti musu nuodemes. Jusu nuodemes, sio blogo autoriau, taip pat yra nuplautos tuo monetu, kai Kristus buvo nukryziuotas. Jums yra atleista... Bet jusu likimas priklauso nuo to, ka jus darysite zinodami apie tai- priimsite ar paniekinsite. Nuo siol jus pats esate atsakingas uz savo gyvenima... Sekmes pasirenkant...

    AtsakytiPanaikinti
  28. "Ogi todėl kad kitaip nebuvo imanoma atleisti zmoniu nuodemiu (tame tarpe ir sio blogo autoriaus)."

    Iš kur tos abejonės dievo visagalybe? :)
    Ką reiškia "neįmanoma" visagaliui?
    Mąstyti nebandėte?

    AtsakytiPanaikinti
  29. Dievas neprieštarauja savo žodžiui. O pagal Jo žodį visi bedieviai patirs antrąją mirtį. Toks įstatymas - už nuodėmę atlygis - mirtis. Todėl ir reikėjo aukos ir ne bet kokios aukos, o tobulos. Jėzus niekada nenusidėjo ir prisiėmė mums kritusią kaltę.

    O šiaip tai nesuprantu tavo motyvų, jei patinka ir nori prisidėti prie Dievo tautos, tai mielai prašom, Viešpats Jėzus nei vieno ateinančio neišvarys. O jei nenori tai, nesuprantu ko čia "ardaisi"? Ar neturi ką veikti savo pasaulyje? O tai dabar dairaisi pro langus į svetinus namus, nesupranti kas ten vyksta ir reikalauji pasiaškinti.

    Aš tau paaiškinsiu vieną eilutę, kurią supratęs rasi visus atsakymus.
    Evangelija pagal Joną 6 skyrius 45 eilutė: ‘Ir visi bus mokomi Dievo’ Todėl, kas išgirdo iš Tėvo ir pasimokė, ateina pas mane (pas Kristų).

    Pagal žmones tu per daug bukas, kad kuris nors imtųsi tau aiškinti, bet Dievas vis tiek tave myli. Va šitos Dievo savybės aš irgi nesuprantu, kaip Jis gali mylėti tokius. Bet jei nuoširdžiai norėsi suprasti ir prašysi, Jis, mylėdamas tave ir pamokys.

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Aš tai nesuprantu tavo motyvų, kodėl eini į BLOG'ą kuris nepatinka, ko čia ardaisi, ko čia dairaisi į svetimus namus jei nesi ateistė, ar neturi ką veikti savo pasaulyje? ;)

      Panaikinti
  30. Antra mirtis? Gal galimą citatą? Ar tiesiog pati prisigalvojote?

    "Todėl ir reikėjo aukos ir ne bet kokios aukos, o tobulos."
    Kodėl jos reikėjo? Nejaugi tokiam gailestingam dievui sunku atleisti be jokių aukų? Gal jis ne toks jau ir gailestingas?
    O Jūs pati, ar tam kad atleistumėte kitiems, visada rengiate mazochistinį šou?
    Ar užtenka tiesiog pasakyti "atleidžiu"?

    AtsakytiPanaikinti
  31. Sveiki, manau, tikrai norint suprast Biblijos istraukas ar jas cituoti, reikia truputi zinot pacios Biblijiniu istoriju konteksta, kad galetum nenugrybauti i lankas. Tiesiog noriu pasakyt, kad tai nera teksto suvokimas, nes tokiu kiekvienas tiesiog individuoliai supranta tam tikra pasakyma, palyginima, pagal savo aplynkybes, patirti. Del hanibalizmo- Jono 6, 63(kazkaip keistai aplenkta eilute sioje diskusijoje..) kalbama apie dvasini maista ir gana aiskiai, o jau jeigu nenorite matyti tokiu dalyku, tai ir prisigalvojate, kad cia zmones vieni kitais maitinas... Galiu paliudyti, jog daugeli dalyku nesuprasite kol nesusitaikysite su Dievu, tada istiesu ateina tas gyvenimo pokytis, kai gali maitintis Dievo duota mana is dangaus :) Linkiu toliau testi paieskas ir nagrinejimus, tik pasistenkite buti nedestruktyvus, savo pacio labui. Siuo metu yra tinklapis klauskkunigo.lt galite apsilankyti :) taip pat del interpretavimo kiek zinau yra hermeneutikos taisykles :]

    AtsakytiPanaikinti
  32. Jei tai tik dvasinis dalykas, tai gal paaiškinsite kam kremtate tuos paplotėlius? :)

    AtsakytiPanaikinti